Bioshock 2 PC: Pozitívumok és negatívumok a grafikában

A Bioshock 2 a feljavított és kibővített Unreal Engine 2.0-ra épül. Mivel azóta már az Unreal Engine 3.0 is hozzáférhető, az azzal szerelt játékokhoz viszonyítva - Pl. Mass Effect 2 - néhol meglepően csúnya a játék grafikája. Gyakoriak a kevés polygon-ból álló tereptárgyak, és sűrűn előfordulnak alacsony felbontású textúrák is.

Azért vannak pozitívumok is a grafikában, például az animációk elég jóra sikerültek, a világítás által teremtett atmoszféra is szuper, a shader-ekkel borított nagy felbontású textúrák is nagyon jól néznek ki. A tűz megvalósítása is jól sikerült, a robbanások és egyéb effektek is a helyükön vannak. A víz ábrázolása szintén nagyon ott van, a valós időben tükröződő vízfelszín, valamint a lépcsőkön lefolyó víz grafikája egyszerűen gyönyörű.

Bioshock 2 Képgaléria - Negatívumok és pozitívumok

A PC Games Hardware készített pár képet a játékból, melyeken szerepelnek a pozitív és negatív példák a Bioshock 2 grafikáját illetően. A fentebb található galériában megtalálhatjátok a képeket, lefordított kommentárokkal, pirossal a negatív, míg zölddel a pozitív példák vannak bejelölve.

Egy másik probléma a Bioshock 2-vel az, hogy nem kezeli megfelelően a széles képernyőkön elérhető felbontásokat. Akiknek ugyanis 16:9 vagy 16:10 képarányú monitorjuk van, azok észrevehették, hogy a FOV nem megfelelően van beállítva. Szerencsére ennek a 2K Games is tudatára ébredt, ezért egy javítást készítenek a játékhoz, mellyel helyrehozzák a fent említett problémát. Az alábbi képen a patch előtti és utáni állapotot láthatjátok:

Azóta történt

Előzmények