- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xbox Series X|S
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 1 / 2
- UbiForward24 - Érkezik a MONOPOLY
- EAFC 24
- Diablo IV
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
infectedmann
őstag
A Borderlands 2 hosszú volt (+még a DLC -kel rendesen kitolják az alap játékidőt), ez csak egy kellemes hétvégi szórakozás lesz
-
Mans20
addikt
Inkább medkitet gyűjtögettem volna,ehhez a játékhoz az illene inkább,de már minden gamet könnyítenek..
-
addikt
12-15 óra hosszú??? Inkább 12-15 óra rövid!
Egy nap. Legalábbis egy normál téli szünetben egy fiatal ennyi idő alatt kipörgeti, reggel leül este feláll a gép mellől. Tiszta marhaság. Biztos csak öregszem.Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
Physicist03
senior tag
Birom most mindenki sir, hogy csak 15 óra, bezzeg a COD-okra egy szót nem szól senki amiknek 4-5 óra a kampánya. Ez még testvérek közt is 3x annyi
-
wednesday
őstag
válasz Physicist03 #4 üzenetére
Jó, mert itt még bízunk benne, hogy játékot kapunk, COD-nál már ilyen extrém elvárás nincsen.
-
vanye
senior tag
Én a Deus Ex: HR-be is beleraktam majd' 50 órát, holott hivatalosan ennek csak a feléről volt szó. Ha a játék világa kellően hangulatos és összetett lesz, akkor a nettó játékidő kellően kitolható. Arról nem is beszélve, hogy a rutinos gémer minimum mediumon, de inkább hardon vág neki minden kalandnak - hogy azért ne lehessen csak úgy átszaladni a játékon.
[ Szerkesztve ]
Stern des Südens!
-
#83009024
törölt tag
Kevééééés,kevééééés
-
keIdor
titán
Optimális, azt se szeretem ha 30 óra egy Single.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
myckie2
őstag
Csak ne legyen monoton. Én mindig megunom a játékokat monotonitásuk miatt és sose játszom ki őket. Az elején tök izgi meg minden, de pár óra után nagyon .
-
InHell
senior tag
Remélem a 12 órából nem 8 óra átvezető videó lesz, mint ahogy mostanában divat..
2 perc játék, 3 perc videó.< béna duma helye >
-
Ryder62
őstag
Hát nem tudom.
Nem szeretem a féldélutános játékokat.
A sandbox alapú játékokban meg sok az üresjárat (Skyrim, Fallout stb)
Nálam egy Mass Effect kategória a nyerő. 40-50 óra. És az az elejétől a végéig pörgős, nagyon kevés az üres járat.Nekem nagy kedvencem a Fallout is de azért egy idő után azt mondom elég, kicsit félre teszem mert a túl hosszú, elnyújtott játékidő nem tesz jót. A rekordom eddig 150 óra Fallout 3-ban és már éreztem hogy nagyon elnyújtott lett.
Most New Vegasban level 13 vagyok 70 órával (Project Nevada ofkorsz) 50 szint van. Lehet számolni: Ha ilyen sebességgel haladok kb 260. óránál elérem az 50. szintet XD Addig azért szerintem párszor leteszem piheni a játékot.
-
#57919488
törölt tag
Akinek ez az idő kevés lehet nézzen át az RPG-k táborába
-
bpx
őstag
persze, lehet a call of duty single részével csúfolódni, de az egy multiplayer játék
ez meg single, és kimondottan rövid -
tibi7777
csendes tag
Nem fog úszni!!!Viszafele fejlődünk, gratulálok.
-
VIBO
őstag
Sztem annyira nem veszélyes. Ha szépen mindent csekkol az ember lesz az még hosszabb is
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
IreN!CuS
őstag
Elkezd majd a bokáig érő vízben fuldokolni,hogy minél hamarabb térj vissza a helyes útra Pedig nevezhetne vizes póló versenyre.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
01101010111
csendes tag
A Tomb Raidernek nem a Skyrim a vetélytársa, hanem az Uncharted illetve a The Last of Us. Uncharted is ilyen hosszú kampánnyal rendelkezik és nem unalmas egyszer sem, végig szórakoztató, pont ideális. Gondolom a The Last of Us is hasonló hosszúságú lesz elvégre a Naughty Dog csinálja (ahogyan az Uncharted-eket is), hangulatban talán közelebb is lesz az új Tomb Raiderhez, szóval kíváncsi vagyok összességében melyik lesz sikeresebb.
-
danikollar
őstag
Azért ez gondolom nettó játékidő, tehát jóval több idő beleölhető, gondolok itt mellékküldetésekre, felfedezhető dolgokra, stb....
-
wolfman
veterán
Ez a játékidő mizéria változó. Régebben jobban szerettem ha hosszabbak a játékok, ma már a rohangáló életvitelem miatt jobb ha rövidebb egy játék (nagyon azért nem). Pl. sokan szidták a Crysis-t, hog de sz@r rövid, nekem pont tökéletes hosszúságú. Most legutóbb a Cannon Fodder 3-t pörgettem ki, pontosabban pörgettem volna, mert az utolsó 10 pályához már nem volt idegzetem, csak önismétlés volt, megnéztem youtube-on. Nekem még a CoD-ok(MW) rövid, de velős pályái is tetszenek.
Az meg rettenetesen tud idegesíteni, mikor egy játék csak azért hosszú, mert tele van töltelékkel, unalmas, felesleges ostobaságokkal, lásd Mass Effectek bolygó scannelései (amúgy a játék persze jó), akkor inkább legyen rövid egy game, de ne legyen fölfújva feleslegesen. Én azt utálom!„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
ldave
félisten
válasz wednesday #27 üzenetére
Mert unalomba fullad nekem. Egy 15-20 órás játékot, napi 1-2 órával mondjuk két-három hét alatt végigjátszom. Ha hosszabb a játék és mondjuk van több nap egymás után, amikor nem tudok játszani, utána meg már valahogy nincs is kedvem folytatni, elfelejtem hol is tartottam meg ilyesmi. Nehéz megmagyarázni
A Slime draws near! Command?
-
wolfman
veterán
Jah, ez így van. Ha egy játékhoz nekem több kell mint 3 hét-egy hónap, akkor iszonyat meg tudom unni, de tán elő se veszem még egyszer!
Pl. én netes RPG-ket se szeretem, mert tudom hogy nincs rá időm. Azt szeretem, ha leülök, végigviszek egy jó történetet egy fasza játékélménnyel és ennyi. Nem akarok digitális életet (aka sims ).„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
#57919488
törölt tag
válasz 01101010111 #25 üzenetére
The Last of Us hangulatban inkább I'm Alive beütésű szerintem és kicsit eltér ettől a Tomb Raider/Uncharted féle akció/kaland kategóriától.
(#30) wolfman:
Csak sajnos elég sok játék pont akkor lenne érdekes mikor vége van. Ha valaki leül a géphez mindegy, hogy egy RPG-be rak 50-100 órát vagy 10-15 másik játék bedarál az idő alatt. RPG-k se követelik meg azt az életet mint egy MMO mert single játékot bármikor lehet menteni és nincs kötelező idő ráfordítás. Ennyi erővel a COD/BF is lehet digitális élet mert multiban több száz órát is ki lehet bírni (már annak aki bírja).[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
válasz #57919488 #32 üzenetére
"sok játék pont akkor lenne érdekes mikor vége van."
De ha az oda vezető út monotonná, unalmassá, feleslegesen elnyújtottá válik, akkor nem tudok mit tenni, beleunok és azt veszem észre, hogy nincs időm a többi játékkal játszani, mert egyszerűen azt az egyet se tudom befejezni és ez zavar. Most is lehet hogy elb@sztam, hogy a Borderlads2-nek ültem neki először a Hitman5 és AC3 előtt!
Persze hogy sok játékra el lehet cseszni az ember idejét, de nem mindegy hogy 3 hétig egy játékot tolok vagy ezalatt hármat. Azt vettem észre, hogy akik az RPG-ket szeretik (pl. Skyrim), azoknak mellékes, hogy mennyit játszanak vele, elszöszmötölnek, elfarmolnak stb. és inkább kihagynak 3-4 másik címet, csak hogy azt nyomják. Én is kipróbálnám a Skyrimet, de tudom, hogy az életben nem állnék fel előle, mert alapból lassabban játszom. Ami egy hivatalos 20 órás játék, az nekem 40 szokott lenni. Akik meg MMOt tolnak, meg ezer játék is kimarad, mert sosem lehet befejezni az aktuális online játékot.
COD-BF is lehet időrabló, de én pl. freferálom a pörést, tartalmas gyilokokat, mint a 'küldetést felvenni-rohangálni-hosszú küldit végigvinni-visszarohanni, közben megtámadnak azt elhárítani-végül leadni a küldit stb. Bááár a Borderlands ilyen, de ezt valahogy szeretem! Bár az első részt is az utolsó órákban már veszettül untam.[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
DrTroglodyte
tag
válasz Physicist03 #4 üzenetére
Milyen szép is volt a C64 korszak, amikor kevés kivétellel a legtöbb játékot 20-30 PERC alatt végig lehetett tolni. Érdekes, az nem volt baj.
Amúgy az ilyen "mé'nemhosszabb" megjegyzésekre csak annyit szoktam mondani, hogy a legtöbb játékos nem játssza végig a fő küldetéseket. A Gears of War 2 -nek volt eddig a legnagyobb arányú végigjátszása: a vásárlók kereken 50(!) százaléka bírta végigtolni. A többi játéké ennél jóval alacsonyabb.
Minek 500 órás játékidő ha a játékosok nagy része a single player kampányt 10 óra után feladja és megunja?[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz DrTroglodyte #34 üzenetére
Azért ne legyen már lebutítva a játékidő mert páran képtelenek befejezni vagy nem tudják milyen játék jön be nekik és be se fejezik mert nem erre számítottak.
Azt is számításba kell venni, hogy néha ellaposodik a történet mert vagy csak összedobták és érdektelen vagy meg se írták rendesen.
Amúgy meg sok játéknál a multi miatt veszik meg és a single csak olyan gyakorló/bemutatónak van csinálva.Közel se mindegy, hogy egy új játék nem kis összegért 10-20 vagy 50-100+ órát tartalmaz!
Inkább veszek 1 játékot amibe több száz órát belehet rakni mint, hogy vegyek 5x rövidebb játékot 5x annyival drágábban.
Mert ugye gondolom nem warez szemszögből nézzük a dolgokat, hogy 10 óra után törlés és semmi gond ha rövid volt a játék mert nem fizettünk érte. -
ldave
félisten
válasz #57919488 #36 üzenetére
Mondom, régen én is így voltam ezzel, de manapság már bele se kezdek egy játékba, ha tudom, hogy több mint 40 óra lesz egy végigjátszás, mert tudom, hogy legyen akármilyen jó, nem fogom befejezni. Itt van a polcomon pl. a Fallout New Vegas, kb 15 órát játszottam vele, tetszett meg minden, de aztán jött egy hónap, amikor nem tudtam vele játszani, utána talán egyszer ha elindítottam, egyszerűen már nem tudtam felvenni újra a ritmust. Skyrim-ot emiatt meg se vettem. Ellenpélda mondjuk Wii-re a Last Story, na az egy ideáls 20 órás játék, végig is vittem. Egyedül a Skyward Sword volt az elmúlt pár évben amibe több mint 40 órát tettem (a Civ 5 mellett, de az nem számít ).
A Slime draws near! Command?
-
01101010111
csendes tag
Teljesen egyet értek veled. A 20-30-as korosztály már nem rendelkezik a saját (szabad)ideje felett és amikor kimaradnak hetek akkor tényleg szinte lehetetlen visszarázódni akármennyire is tetszik egy játék. Nekem egy ellen példám van a Star Wars Knights of The Old Republic 2, amit két év alatt vittem végig úgy, hogy fél éves szüneteket tartottam.
-
raggg
senior tag
válasz DrTroglodyte #34 üzenetére
A C64-es játékokat azért nem biztos hogy jó emlegetni mert:
- hiába voltak rövidebbek (ha nem is 20-30 perc, de legfeljebb néhány óra), de a mai játékokhoz képest sokkal nehezebbek voltak
- nem fizettünk tízezreket egy játékértÉn egyébként annak ellenére, hogy nekem sincs időm már 20-30-40 (vagy mondjuk egy Baldurs Gate esetén még több) úgy vagyok vele, hogy igenis legyen elegendő content egy játékban, ha már ennyibe kerül. Igazság szerint én se sok játékot viszek végig, mert jobbára csak hétvégén van időm játszani, akkorra meg elfelejtem a sztorit, kijövök a gyakorlatból az irányítás terén (bossfightok pl). Mondjuk annyira nem visel meg, ha valamit otthagyok a felénél, ha nem tetszik egy film, azt se nézem végig. Sok játék meg monoton, az első és utolsó két-három óra között 10 óráig ugyanazt csinálja az ember.
ragklaatPS
-
Chapel
addikt
Háháháhá bereklámozzák hogy itt az egyetlen lényegi rész a túlélés lesz.
Ezt már számtalan helyen elmondták, erre magától gyógyul Lara...értem hogy ettől még megdögölhetünk, de ez bazz ez csak nekem egy baromi nagy ellentmondás?Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
wolfman
veterán
Mert a túlélés csak a Lara kinézetén fog látszódni, a mozgása teljesen egészséges lesz! Mint a Bruce Willis, aki hót vér, 3 kést megforgatnak benne, szilánkok szúrják át a talpát, de legyűr még egy városnyi bűnözőt!
K_mester: Egyetértek, hogy azért nyúlfarknyi se legyen egy játék, de azért elég sok olyan játék van már, ami csak és kizárólag azért tart ki 30-40 órát, mert felesleges töltelék szarságokkal van tele, már fejlődni sem tudsz (RPG-kben), de a játék még mindig tart. Ezért meg über felesleges. Mint ugye a MoHok jellegzetessége, mikor 2 autós üldözés, 3 helikopteres darálás stb. van, de alapból már rettentő unalmas, történetet se építi tovább, csak pl. "jajj, megszökött a rab, el kell kapni", aztán ha elkapod, ott vagy mint 2 pályával korábban, csak közben +1 óra játékidő. Én ezeket nem hogy nem szeretem, de utálom!
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wednesday
őstag
Eleve úgy indul a játék, hogy Lara lezuhan a lógó kötélről (1:40-től) esik 12 métert egyenesen egy 2cm átmérőjű 40 cm hosszú rozsdás vasrúdra, ami teljesen átszúrja az oldalát (- 1 vese). Úgyhogy nagyon is szükség lesz automata életerő visszatöltésre ilyen körülmények között, mert különben tényleg elhalálozna.
Sajnos túlélő szimulátornál, már itt halálos sebet kapott volna és game over. És el sem kezdődik a története.
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Xbox Series X|S
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Assetto Corsa Competizione
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen