Új hozzászólás Aktív témák

  • Kvelstadt

    veterán

    válasz BusinessGuy #1 üzenetére

    Tök jó amiket írsz, meg ez a csonkolós harcrendszer jól hangzik.
    De szerintem a soulslike játékok nem vedzik el a teret ezek elől. A team ninja aki a soulsokból ihletődött az utóbbi pár évben és játékban, lehet hogy akkor sem gyártana olyat ha nem soulslikeot csinálna.
    Szal valami indie simán csinálhat ilyet, de nem hinném hogy nagyot menne. Tuti lenne egy fanbase, de ha belegondolok hogy egy vágással levághstom az ellenfél kardforgató kezét vagy az egyik lábát és ő is megteheti ezt velem akkor nagyon rövid és baromo nehéz harcokat látok ahol kb nem sérülhetek, i baromi realisztikus lenne de nemhiszem hogy nagyon el tudna terjedni. És ugye tetszik vagy sem de azt fejlesztenek amit el lehet adni.
    Én szeretem a soulslike harcot de nem mondom hogy csak azt szeretem. Mondjuk tény hogy ha jól megvan csinálva a harcrendszer arra vevő vagyok.
    De pl itt van most a dragons dogma 2 ami a netes rinyálás mögött (ami amúgy jogos de azon túl egy baromi jó játék. Csonkolás épp ebben sincs, (mondjuk külöböző részeit használhatatlanná tudod tenni az ellenfélnek) de nem soulslike a harc benne, ami egyrészt komozdított a komfortzónámból, másrészt imádom benne a harcot.

    Szóval én remélem jön majd olyan cím ami neked tetszik, meg olyan ami nem souls de baromo jó harcrendszerrel.
    De ami valószínű, hogy mikor majd elfárad ez a zsáner, ott lesz valami ami új lesz, ki tud emelkedmi és átveszi a helyét a soulslikenak.

    Ja és hogy on is legyek, köszöm a cikket, nekem tetszik ez a ronin. A niohról lepattantam de ez tetszik. Nem most meg nem ennyiért, de szetintem a játék egyik legnagyobb baja nem a grafika meg ilyenek hanem hogy rosszul pozicionálták. Ez nem egy sony exklúzív minőség és az sem biztos hogy ez a jó ár érte.

    [ Szerkesztve ]

    "Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

Új hozzászólás Aktív témák