-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz gangstagergo #4200 üzenetére
Igen, ott szerepelt. Ezért sem gondolom azt, hogy elfelejtették a csomagba tenni.
-
F_Gergely
őstag
válasz ForRedGlory #4193 üzenetére
Hát nem lennék a helyedben....
Kereskedői oldalról voltunk hasonló helyzetben (tőlünk kiment a cucc, ügyfél meg kapott egy üres dobozt amiben volt egy zacskó homok - hogy a súly meglegyen) baromi nehéz bizonyítani bármilyen oldalról... -
malor
aktív tag
válasz ForRedGlory #4201 üzenetére
Nem emlékszem melyik Note topikban volt, amikor egy srác Postán vette át a küldeményt, ki is bontotta azonnal és üres volt a doboz, nem volt benne a telefon. Nem tudom mi lett a vége.
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
válasz ForRedGlory #4193 üzenetére
Jézus...
Hát én sem lennék a helyedben most. Az a baj, hogy annyira szürreális manapság az elvárás, hogy bontsd ki a futár előtt, mivel általában oda sem adja a csomagot, amíg alá nem írod, aztán rohan is. Egyszer mondtam neki, hogy várjon már amíg kibontom, és mondta, hogy semmin sem változtatna, mivel ő ebben az esetben sem járhat el, mivel csak kézbesítő, nem ő csomagolta be, így ha hiányos a csomag, akkor sem tud mit tenni ott a helyszínen... -
arcitec
addikt
válasz xedamen #4205 üzenetére
Tévedés, sok oldalon leírják, hogy meg kell nézni és ha nem ok pl törött stb,, akkor a futárnak kötelessége jegyzőkönyvet felvenni, (mivel Ő a tanú) és azzal együtt lehet reklamálni. Az esetek jelentős hányadában nincs is gond a csomagokkal én sem bontom, a futár megy, de egy nagyobb értéket azért célszerű futárral átnézni!
U.I: Mondjuk az átvételi box pont az már más kérdést vet fel.[ Szerkesztve ]
-
Arvist
tag
Notebook-ot, telefont, tv-t csak üzletben átvételre rendelek már sok éve. Ott helyben bontatom, és csak akkor veszem át, ha ki lett próbálva. Tv-vel már jártam volna rosszul, ha nem így csinálom.
[ Szerkesztve ]
-
leslien
nagyúr
válasz ForRedGlory #4203 üzenetére
most már csak arra lennék kíváncsi ,h aki megkapta a te csomagod az mit csinált?!
[ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
ForRedGlory
félisten
válasz leslien #4208 üzenetére
Őszintén? Szerintem visszaküldte. Most kezdek lehiggadni és értelmesen gondolkodni. Nagyon hülyének kell lennie ahhoz, ha egy potya csomagból kivesz egy 600eFt-s telefont és azt gondolja nem bukik le a visszaküldés után azonnal. Már csak azért sem tartom elképzelhetőnek, mert amikor visszaküldte, akkor a Samsung azért megnézte, hogy mégis mit küldött vissza, mert nem két forint... ha meg még ezt sem nézte meg a Samsung, hanem "jóvanazúgy" alapon ráragasztott egy új ragasztócsíkot, aztán mehet tovább hozzám, akkor gratulálok nekik.
Kezdek egyre kevésbé izgulni, mert a futárlevélen is 0.27 kg van feltüntetve, ami sehogy sem jó, így ha szerintük kihozták, akkor én meg mutogatom, hogy melyik univerzumban fért bele a 0.27 kg-os csomagba 3 telefon.
BTW, ez a 0.27 kg a nyakam ráteszem, hogy a másik illető csomagjának a súlya, mert ő csak egy Tablet tokot rendelt, ami dobozzal kb ilyen nehéz volt.
Nekem gyanús, hogy a futár nézett bele vagy tényleg egyszerűben kifelejtette a Samsung.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz ForRedGlory #4210 üzenetére
Ilyenkor nem mindig megy vissza a csomag a feladoig, csak a freight forwarder HUB-jaig.
Szoval sanszos, hogy a Samunal nem is jart a feladas ota a csomagod, igy bele se nagyon neztek
-
Pug
veterán
válasz ForRedGlory #4212 üzenetére
Telefonos Ugyfelszolgot el tudtad erni, mondtak barmi ertelmeset?
-
Jakesz
őstag
S24 Ultra 465 000 Ft-ért, 3 év gyártói garanciával: link
-
qltsar
addikt
Samsung ügyfélszolgálatánál, vagy a FirstPhone-nál?
Legutóbbi ReGalaxynál a hivatalos forgalmazók listája [2024-01-17]: nincs itt a FirstPhone
· Samsung Experience Store üzletek és webáruházak az alábbi felosztás szerint (a továbbiakban együttesen: „SES”):
A Strong&Unique Kft. által üzemeltetett:
o www.ses.hu webáruház
o Samsung Experience Store, Westend City Center (1062 Budapest, Váci út 1-3.)
o Samsung Experience Store, Debrecen (4029 Debrecen, Csapó utca 30.)
o Samsung Experience Store, Árkád (1106 Budapest, Örs vezér tere 25/a)
o Samsung Experience Store, Miskolc (3524 Miskolc, Városház tér 9.)
o Samsung Experience Store, Árkád (6724 Szeged, Londoni körút 3.)A Bravophone Kft. által üzemeltetett:
o www.sestore.hu webáruház
o Samsung Experience Store, Pólus Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 131.)
o Samsung Experience Store, Allee (1117 Budapest, Október huszonharmadika u. 8-10.)
o Samsung Experience Store, Árkád (9027 Győr, Budai út 1.)
o Samsung Experience Store, Mammut (1024 Budapest Lövőház utca 2.)
o Samsung Experience Store, Etele Pláza (1119 Budapest, Hadak útja 1.)· A Magyar Telekom Nyrt. által üzemeltetett üzletek és webáruház, amely a www.telekom.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „Telekom);
· A Yettel Magyarország Zrt. által üzemeltetett üzletek és webáruház, amely a www.yettel.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „Yettel”);
· A Vodafone Magyarország Zrt. által üzemeltetett üzletek és webáruház, amely a www.vodafone.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: Vodafone) 2023. február 1.-től csak a webáruházban, az üzletekben pedig 2023. február 2.-ától;
· A Vöröskő Kft. által üzemeltetett Euronics üzletek és webáruház, amelyek listája a www.euronics.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „Euronics”);
· A magyarországi Media Markt műszaki áruházak és webáruház, amelyek listája a www.mediamarkt.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „Media Markt”);
· Az EXTREME DIGITAL- EMAG KFT. által üzemeltetett Extreme Digital – Emag üzletek és webáruház, amely a www.emag.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „eMAG”);
· Az iPon Computer Kft. által üzemeltetett ipon.hu webáruház, amely a www.ipon.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „iPon”);
· A Digitáltech Europe Kft. által üzemeltetett notebook.hu webáruház és üzletek, amelyek listája a www.notebook.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „Notebook.hu”);
· Az Alza.cz a.s. által üzemeltetett alza.hu webáruház, amely a www.alza.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „Alza”);
· A BestByte Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által üzemeltetett www.bestbyte.hu webáruház, amely a www.bestbyte.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „BestByte”);
· Az Auchan Magyarország Kft. által üzemeltetett üzletek és a webáruház, amely a https://online.auchan.hu/ oldalon érhető el (a továbbiakban: „Auchan”);
· A Pepita Group Zrt. Által üzemeltetett webáruház, amely a www.pepita.hu oldalon érhető el (a továbbiakban: „Pepita”);
· A Szervező saját webáruházában, azaz a https://www.samsung.com/hu weboldalon keresztül (a továbbiakban: „Samsung Webáruház”),[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz ForRedGlory #4214 üzenetére
Nyaljanak sunt....
-
Kamarásss
junior tag
válasz ForRedGlory #4214 üzenetére
Végül is 3 telefont buktál el? Ilyenkor a rendőrség, hogyan kezeli ezt az egészet?
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Kamarásss #4221 üzenetére
Az bibi, hogy innentől, vagy a szállító, vagy a Samsung jóindulatán hozzáállásán múlik,
hogy mi legyen. Bár ami még tényező, másik user aki elsőre átvette. Valamint valóban a telefont be lehet azonosítani hol van stb illetve a Samsung le is tilthatja ha végkép nem kerül elő és így azok használhatatlanná válnak, max alkatrész.
Tehát itt nagy eséllyel 2 gyanúsított lehet a user aki átvette, legfőképp, ha Ő tudja bizonyítani, hogy benne volt a dobozban, akkor a szállító. Annak kicsi az esélye, hogy
eredendően üres volt a doboz.[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Ilyen esetben a gyártói garancia kimerül egy bolt által kitöltött Samsungos garancialappal. Régen más GSM is így tolta, bolti garival x ár, gyártói garival x+20 ezer, majd elővett a fiókból egy olyan gari papírt amit pl SeStore adott nekem a Buds-hoz, rákörmölte az IMEI-t és kész.
Szerk.:
Így volt 2 év magyar garim a thaiföldi meg portugál szürke import sufni gsm-es Samsung telefonjaimon aztán, hogy a szervíz tényleg foglalkozik-e az adott telefonnal azt nem tudom, sosem érte meg egy sem a szervíz kort[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
válasz ForRedGlory #4224 üzenetére
Lehet nem tűnt el, csak átlátszóvá kopott már kibontás előtt
tudom-tudom nem vicces, és tényleg együtt érzek, csak próbálom feldobni a topic hangulatát, mint ügyeletes udvari bolond
-
Kamarásss
junior tag
válasz ForRedGlory #4224 üzenetére
-
waszabi07
tag
Én meg ma rendeltem meg a 24 ultra-t Nem jó ilyeneket olvasni
Galaxy S24 Ultra <- Iphone 13 pro max <- Iphone 11 pro <- Iphone X <- Oneplus 7t pro <- Oneplus 6 <- Iphone 8 plus <- Huawei p20 pro <- Huawei mate 10 pro <- Iphone 7 <- Iphone 6s <- Iphone 5s <- Zte Blade
-
leslien
nagyúr
válasz ForRedGlory #4210 üzenetére
és gondolom előre volt fizetve... fasza..
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
S e t h
nagyúr
Szólnék hozzá értelmesen a témához, de egyrészt megdöbbentő, másrészt még nem találkoztam hasonlóval, így pro és kontra érveket sem tudok felsorakoztatni.
Én sem szoktam csomagokat felbontogatni, sőt, pár éve a videózgatásról is leszoktam, ami felelőtlenség. Egyszer volt hogy kértem a futárt maradjon amíg ki nem bontom a tévét, mert sok rosszat olvastam a kiszállított, sérült kijelzőkről.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
waszabi07
tag
Sima titánszürke. Ez tetszett nekem a legjobban. A kék tul világos
Galaxy S24 Ultra <- Iphone 13 pro max <- Iphone 11 pro <- Iphone X <- Oneplus 7t pro <- Oneplus 6 <- Iphone 8 plus <- Huawei p20 pro <- Huawei mate 10 pro <- Iphone 7 <- Iphone 6s <- Iphone 5s <- Zte Blade
-
waszabi07
tag
Media marktban néztem ezt a színt, talán nem is annyira kényes. A 23 ultra zöld színe tetszett nagyon amúgy, most is a 13 pro max-om zöld. Majd inkább a méretet kell meg szoknom, valamivel nagyobb azért mint ez.
Galaxy S24 Ultra <- Iphone 13 pro max <- Iphone 11 pro <- Iphone X <- Oneplus 7t pro <- Oneplus 6 <- Iphone 8 plus <- Huawei p20 pro <- Huawei mate 10 pro <- Iphone 7 <- Iphone 6s <- Iphone 5s <- Zte Blade
-
waszabi07
tag
Igen ez engem is zavar hogy sok alkalmazásban ios-en már csak fent a bal sarokban van a vissza nyíl és nem müködik a balra húzás. Egy kézzel így elég nehéz elérni, bár még ugy ahogy megy.
meg valamiért mostanában nekem sok app-ban van lassulás is, nem szokott régen ennyit gondolkozni ez a rendszer. Szerintem évről évre rosszabb lett most.Galaxy S24 Ultra <- Iphone 13 pro max <- Iphone 11 pro <- Iphone X <- Oneplus 7t pro <- Oneplus 6 <- Iphone 8 plus <- Huawei p20 pro <- Huawei mate 10 pro <- Iphone 7 <- Iphone 6s <- Iphone 5s <- Zte Blade
-
Gardaai
senior tag
válasz Richard #4237 üzenetére
Is, plusz az arányok ami nagyon nem mindegy, illetve a súlyelosztás.
Ebben jobb szerintem az iPhone, mindig is az volt (Samsunghoz képest).
Viszont S23U sokkal rosszabb ebben a tekintetben mint az S24U, ez az egy hiányzik.[ Szerkesztve ]
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
qltsar
addikt
válasz LosBlancosRM #4242 üzenetére
Szivuk joga, szerintem szornyu, de ugye aki nem ismer mast annak ez sajnos termeszetes.
Nekem van mindketto, sajnos neha hasznalnom kell a masikat is.
Nade, reszemrol befejeztem nem szeretnek iOS flame-wart inditani az S24U topicban.
Inkabb terjunk viasza a kopas-rossz kamera-grainy display - hibas gradient temakhoz megfuszerezve mlyen tokot/foliat/toltot vegyekkel.
Amugy a frissites ota nalam szebbek altalanossagban a kepek, elesebb, es mintha gyorsabban es stabilabban fokuszalna a videozas, amit hozzateszem eddig sem volt rossz. Sotetben a videos-fokusz egyertelmuen szembetuno az eredeti verziohoz kepest.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ForRedGlory #4193 üzenetére
Én egy 3090-el jártam így pár éve. Ihattam hidegvizet a csomagra és az árára is. Bár azt külföldről küldték, de semmire nem jutott a rendőrség sem csak, hogy még a német oldalon veszett el. Mivel ez a bányász láz idején volt -1 miska hirtelen be is ugrott.
Remélem, te nem így fogsz járni.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Dave Crank
senior tag
Skacok, kinek milyen, hogy alakul az üzemidő, SOT?
Aki S23U-róp váltott az hogy érzi, ahhoz képest milyen?
Én részemről egyelőre visszalépésnek érzem e tekintetben a telefont, sajnos.Ugyanazon szokásokkal S24U 1nap 15h-ban kb 3,5-4h SOT és olyan 25-30% marad benne a 2. este, amikor töltőre rakom.
S23U-val kb 2nap15h-ban volt 4,5-5,5-6h SOT és maradt kb 10% benne, amikor a 3. estén töltőre raktam.Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
arcitec
addikt
válasz ForRedGlory #4224 üzenetére
Véleményem szerint itt a futárszolgálat is hatalmasat hibázott nem is egyszer.
Összekeverték a címzést. Innentől amikor korrigáltak, mivel az átvevő bontotta a csomagot, evidens, hogy visszavételkor ellenőriznie kellett volna a tartalmat, majd az ismételt kézbesítéskor is úgy átadni. Hogy miért nincsenek erre kiképezve?
Azt tudjuk, hogy ha a címzett ragaszkodik a tartalom átvizsgálására, nincs mese, meg kell várnia. Jártam már úgy, hogy lámpa kézbesítéskor a futár előtt kibontott dobozban törött volt a búra. Vagy 40eft értékben jó pár éve. Mondjuk itt hibázott a futár, hogy ekkor még nem fizettem ki. Szóval vihette vissza a törött lámpát, mákom volt.[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
Német oldalon a futár csak lerakta telefont a lépcsöházba... Persze kívülröl tök jelöletlen a tartalmát illetöen. 32 lakás van a házban
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
F_Gergely
őstag
válasz arcitec #4247 üzenetére
"...evidens, hogy visszavételkor ellenőriznie kellett volna a tartalmat..."
A futár nem ellenőriz tartalmat, ő átvesz egy zárt csomagot, amit elvisz A pontból B pontba. A Samsung felelőssége az, hogy ellenőrizzék a visszaküldött csomag/doboz tartalmát. Az hogy ezt úgy oldják meg, hogy egy bérlogisztikát ezzel megbíznak az már csak technikai kérdés.Kérdés, hogy pl a doboz le volt e zárva Samsungos szalaggal, ugyanis csak ezzel küldenek ki csomagot, sima átlátszó ragasztószalaggal nem. Ha sérült szalag már helyből nem szabad átvenni a csomagot.
"Azt tudjuk, hogy ha a címzett ragaszkodik a tartalom átvizsgálására, nincs mese, meg kell várnia."
Ez is téves megállapítás, ez attól függ, hogy az adott partner milyen szerződésben van az adott futárszolgálattal. Ez így általánosságban nem kijelenthető, mert alapvetően nem köteles megvárnia, nem a feladata. Ő azért felel, hogy a csomag, sérülésmentesen átadásra kerüljön, ha kívülről a dobozon nincs sérülés ő nem köteles megvárni a kibontást. Ez az alap, ettől cégenként el lehet térni de ez szerződés kérdése. -
arcitec
addikt
válasz F_Gergely #4249 üzenetére
Nem értem miért tekered ki, ferdíted el az írásom. Kifejezetten hangsúlyoztam, hogy ilyen esetben célszerű lett volna .. és akkor elkerülhető lett volna a probléma. Nyilván valóan minden más esetben a címzettnek van joga ellenőrizni, sőt itt is kézbesítéskor, csak épp
mint írtam célszerű lett volna a futár jelenlétében. Hogy nem lehet ezt megérteni.Azt, hogy a futár nem köteles megvárni, na ezt azért egy hiteles forrásból - már elnézést a nem csak úgy gondolom, vagy esetleg úgy tudom az kevés - jó lenne tisztázni.
Jómagam is csak az életszerűséget vittem bele, hogy tudna jól működni. OK?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen