-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
válasz gordonfreemN #247992 üzenetére
Egyáltalán nem helyénvaló ami történt... de kíváncsi lennék mit reagált a nő a biciklis érkezésére... főleg, hogy volt annyi benne, hogy ütés ellenére magával tudta rántani a fickót és utána még fél kézzel vissza tudta tartani a bicóvázat fogva... (jó itt már bizonyára megérkezte a segítők)
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #247991 üzenetére
Tubelessben a Conti tej nem valami jó. Hamar beleszárad, nem mindíg tömít, nem bírja a téli tekeréseket sem. Állítólag! Mert saját tapasztalatom nincs vele, mivel a helyi szervizes csávó, aki amúgy Continental forgalmazó, nem ajánlotta és meg is mutatta, miért .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
avl
aktív tag
válasz Hasaggymeg #247997 üzenetére
De
igy meg is van a vedelem alapgondolata: tudomanyos tarsadalmi kiserlet volt.
….a hihetősegéért a napokban tovabbi hasonloak várhatok, hisz 1 eset még nem szociologia
nem tudom a szerkesztő mit csinalt
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Valaki jartas itt a pecsi tv torony alatt levo DH palyakon? Elozo alkalommal teljesen veletlen akadtam ra. Ma megint megneztem, le is jottem ovatosan, mert meg nem ismerem. De ahogy neztem, tobb nyomvonal is van.
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz mauimagic #248005 üzenetére
az még földútra/könnyű terepre jó lehet, az enyémen 35-ös cinturato velo van, de pl. gravelking sk-ból van 32-es
az áttét módosításához lehet a road link vagy a kínai klónja jó lehet, első váltóhoz lehet tudsz olcsón négyszögtengelyes kompakt hajtókart venni használtan.
-
Tin
veterán
válasz szimpláncsak #247985 üzenetére
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247990 üzenetére
Nincs összehasonlítási alapom, de ez tényleg csendes. Viszont valóban koszmágnes. 25 km után csupa fekete volt, amit letöröltem a láncról, persze túl sokat is raktam rá. Pedig tiszta száraz időben mentem.
Holmenkol Performance-ra köszi a tippet, beraktam Amazonon kosárba, majd rápróbálok.
A waxolást egyelőre (még) kihagyom Sok értelme nincs, amikor még olajozni se tudok, ráadásul be akartam állítani a váltót, de csak sokkal rosszabb lett. Keresnem kell pár leírást meg videót, és úgy beállítani, mert volt egy pont, ahol komolyan úgy voltam vele, hogy nem hiszem el, hogy ennyire béna vagyok. Pedig tényleg próbáltam a hátsó váltón a tekerővel finomhangolni, volt, amikor már meglepően jól ment a középső tányér, de szinte azonnal váltott, semmi hang, a nagy tányérnál meg a legkisebb fogaskerekeknél nem találta el jól. Azt hiszem, ezt nem menet közben kell hangolgatnom, hanem állványon beállítanom "tudományosan", aztán tényleg apró tekerésekkel biciklizés közben. Már bánom, hogy elcsavargattam, mert az eredeti legalább "egész jó" volt, leszámítva a minimális cicergést, most meg a nagyjából haza tudtam jönni vele kategória
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #247997 üzenetére
Ha kisebbségi lenne a vert anyuka, már felkarolta volna az RTL, lehet már gyűjtenének is nekik.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #247980 üzenetére
olyat már láttam, hogy az egyik oldalán le van hegesztve egy lyukas lemezzel, amin csak a tengelyvég fér ki .. elég szerencsétlen megoldás.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #247980 üzenetére
Holnap töltök fel képeket
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #248011 üzenetére
Ja, az akkor már ömlene számolatlanul a libsi médiából, hogy lám mennyire rasszistákantiszemitákoroszbarátokhomofóbak stb. vagyunk mi magyarok...úgyhogy csakis fehér lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #247998 üzenetére
Hát ez sem régi, talán februárban tettem fel őket. Még szőrös...
Úgy látszik, a "leengedett gumival tolom 6 km-t" nem volt jó ötlet
Anno gumileszedővel tettem fel, meg most a defektjavítás után is, persze akkor már mindegy volt .#247999mauimagic Ki nem dobtam, talán egyszer, ha lesz kedvem szórakozni vele, megpróbálom megint, bár nincs kompresszorom. Álló pumpával 3,5 bar-ig fújtam, onnan engedtem vissza belőle, de nem akarta az igazságot . Meg én belsővel használom egyelőre, de már hajlok a tubelessre. Ha váltok, majd megpróbálom, hátha...
#248002jjeahh Belsőbe lesz, ha megjönnek a gumik. Most Smart Ssm Plust tettem fel, abban van defektvédelem. Igazából azért ezt vettem, mert Ebike-on zöldkosaras volt, 1-2 napos szállítást ígértek, és tegnapelőtt ( akkor rendeltem ) még volt rá esély, hogy a héten megkapom a külsőket is, de ahhoz meg kéne.
#248004Ringman A felniszalag új, valamikor februárban tették fel, mikor befűzték az új agyat, valami öntapadós cucc. Majd egyszer megpróbálom kompresszorral rárobbantani, egyelőre a szekrény mélyére száműztem .
-
Fall-N
veterán
Múltkor linkektem egy képet [kép] . Szemre belövöd középre a váltó felső görgőjének a fogát a láncszem közepére* (háttal állsz a váltónak). Ezt először csináld a középső lánctányérral, ha ott jó végig a váltás, akkor jónak kell lennie mindenhol. Én régen ellenőriztem a nagy tányéron is és csak aprót finomítottam rajta, ha kellett (már csak egy tányér van, így már nem kell). Ha hátul jól be van állítva a váltó, akkor ha nem kerszetbe áll a lánc, akkor szépen kell végig működnie. Nálam végig jól működik így egy tányérral. De így látatlanban is biztos, hogy feszíteni kell a bowdenen.
* Ha feszítesz (óra járásával megegyezően tekerés a állító csavart) a bowdenen (spanolás) akkor balra mozog a váltókanál és a görgő foga, ha eresztesz rajta (óra járásával ellentétes) akkor meg jobbra.
chubby2o6: Az a gumi sajnos kuka. Nekem még a leggagyibb Kenda (K80) sem imbolygott ennyire és mégis érezni lehett a 8-ast benne. Ez már 88-as. Az a bizonyos Kenda szövethibás volt, itt is valószínűleg szakadtak a szálak a szövetben.
Speedy007: Vágd le flexxel, azzal már amúgy sem tudsz mit kezdeni. A linkeket SunRace tényleg egytányéros, ahogy Hasaggymeg írta. Van tripla tányéros változata azt vedd meg. Mondjuk a helyedben kukáznám az egészet és vennék egy alap Altus integrált hajtóművet (14ezer Ft) + Shimano BB52 integrált monoblokk (5-7ezer Ft). Sokkal jobb lesz minden téren és ezerszer könnyebb szerelni. A legolcsóbb négyszög tengelyes hajtómű is 10ezer Ft, + a monoblokk 3-4 ezer Ft, így nem sokkal drágább akkor már az integrált.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #248017 üzenetére
Pedig pofonegyszerű. Az a baj, hogy nem találok normális képet, ahol még tudnám mutatni. De nem baj nemsokára úgyis átvezetékelem a váltót is, akkor csinálok képet. Ma megjött a Jagwire Sport piros bowdenház a fékekhez (azt kedden át is szerelem), a váltókar és váltóhoz meg a Shimano OT-SP41 piros bowdenház. Át fogom állítani a 7s-ről 8-ra az Altus váltót és a 7s fékváltó helyett felrakom az Altus váltókart (8s) + Alivio fékkart. Meg van itthon minden alkatrész, csak új kazetta kell 8s + lánc. Így lesz majd 1x8, ha már nem kapni Deore 9s váltókart. Mondjuk most nem csapkodja az Altus sem a láncot, így elég a városba.
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #248016 üzenetére
Na ezt a képet kerestem, múltkor láttam, emlékeztem rá. Így próbáltam beállítani az utcán, csak fentről. De nem lett jó. Holnap összerakom az állványt, felhozom a bicajt és belövöm így. Azt nem tudtam, mekkora fordulat mennyit feszít, mert utána már tudnám finomhangolni menet közben. De majd az állványon kiderül. Köszönöm!
Btw kérdés: ha állványon beállítom terhelés nélkül, akkor az nagyjából terhelés alatt is jó lesz? Vagy ott más feszesség kell?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Attól függ milyen feszesen van befűzve a bowden. Ha jól meg van feszítve, akkor nem sokat kell állítani. Én mindig új befűzésnél fogóval húzom amíg a csavarral rögzítem a a bowdent. Az állító csavar ne legyen tökig kicsavarva, maximum 1-2 teljes caavarás legyen benne különben nem tudsz állítani rajta. Ha lazán van befűzve, akkor sokat kell csavarni fölöslegesen.
Ne felülről nézd hanem oldalról és hátulról. A felső görgő pozíciója a lényeg, az vezeti meg a láncot. Ha jó a síkja, akkor jó lesz a váltás is. Egyébként fülre is ugyanúgy állítja be az ember, csak az esetleges. Ha hozzáér a lánc a felső görgő fogához, akkor hangos a lánc és ezen állít ugyanúgy az ember, hogy középen álljon, akkor halkan fut. Ha nehezen megy fel a nagy fogaskerékre, akkor laza, ha lassan vált le kicsire akkor túl feszes. Na ezeket lehet szemmel beállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Írtam még az előzőhöz. Fülre is be lehet állítani, csak tudni kell mikor milyen hang mit jelent. De ha csörög a lánc, akkor tuti valamelyik irányba nem jól áll a váltókanál síkja. Ha mellé lusta is a váltás, akkor laza a bowden. Szélsőséges esetben még vissza is tud váltani eggyel kisebb fogaskerékre.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
Láncolaj csak a csapokra "kell", máshová bőven elég a letörlés után maradt filmréteg.
Hátul a legkisebben, szemenként becsöpizni, hátrafelé tekerve.
Pár percet érdemes még tekerni. Én állványon szoktam, előrefelé.A maximalisták éjszakára, vagy órákra hadják beszivárogni a csapok belsejébe.
Nálam kb 10 perc ideje volt, amíg leápoltam a telókat.
Végül a visszatörlés tiszta ronggyal, esetleg paptörlővel. Lánc, lánckerék, váltógörgők, párat fölváltva a kis fogaskerékről is le lehet a nagyját.Az alaposak nem sajnálják erre sem az időt. Minnél jobban sikerül, annál kevésbé ragad majd meg a kosz. Én csak sitty sutty, a láncot kicsit alaposabban, de pár perc alatt végzek. A monti amúgy is koszos lesz.
Tekerések között pár perces letörlést be lehet iktatni, a láncból kijön, akár többször is egy kisebb adag. Nekem ez már kicsit túlzás volt, így néha elkummantottam. A telókat viszont úgyis letöröltem, így azért mégis ránéztem, ha érdemes volt letöröltem a láncot is.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Speedy007
őstag
Mivel jön a hosszú hétvége így esélyem sincs a hétvége alatt érdemben bármit is csinálni a kerékpárral maximum hogy le csapom vágó koronggal a hajtókart a tengelyről és ideiglenes jelleggel a Neuzer Nelsonról át teszem a balos hajtókart.
Kérdésem az lenne hogy 170mm és a 175mm hajtókar között mi a különbség? Az 5mm-t leszámítva? Nekem 170mm van bele gravirozva a hajtókarba a Nelsonéba is. De amit találok döntő többségében használtan azok mind 175mm-sek
-
Zanik
addikt
Jaj, hát ez az kék Cinder Cone volt az én nagy (sohabenem) szerelmem anno!
További MBAH itt: mbah.huOrigin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #248024 üzenetére
Köszi olvastam utána, majd megnézem állványon, és belövöm úgy, csak egyszer kell megtanulni. Akkor ha jól értem, ha állványon jó lesz, akkor utána jó lesz akkor is, ha rajta ülök. Az a bajom hogy fogalmam sincs, milyen a "jó" állapot. Hogy mennyire gyorsnak kell lennie. Ma volt egy beállítás, amikor szinte azonnal ment minden, örültem is neki. Eddig olyan 1mp volt a váltás, de végülis váltott és nem is cicergett. Csak a nagy első tányéron kicsit. De ma volt egy beállítás, amikor úgy ment minden, mint a villám, csak a nagy első tányéron ott sem voltak teljesen jók a kis hátsó fogaskerekes fokozatok.
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #248026 üzenetére
Hagytam állni 3 órát, és jól áttöröltem. A fogaskereket is mind. Meg 25 km után újra a láncot. Majd kitapasztalom. Még kipróbálom azt a másik olajat majd legközelebb, addig megrendelem. Köszönöm.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #248017 üzenetére
Nem mondod, hogy tükörben még sosem állítottad!
#248027
Speedy007...semmi, vagyis az az 5mm amit jó esetben nem, másképp meg érezni is fogsz egy rövid ideig míg hozzászoksz, főleg ha előtte sokat, és intenzíven nyomtad más mérettel.
#248030Tin...véleményem szerint ha rendesen megforgatva a kis lánckeréken kvázi beledolgozod a kenőanyagot a csapokba, akkor nem kell hagyni állni semmit, törölheted is szárazra a látható felöleteket. Ha megfigyeled a kicsi lánckereken majd a szinte összecsukódott váltó görgőin az össze-vissza tűrődő lánc láncszemei éppen jól körbe mozognak a csapjaik körül, alaposabban elkenve a beszivárgó kenőanyagot mint azt a gravitáció, vagy a helyenként valószínű kapillaritás tenné...és gyorsabb is, ugyebár, mint kenni, várni, törölni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Hasaggymeg #248033 üzenetére
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #248033 üzenetére
Köszönöm szépen most reggel gyorsan körbe néztem ebben a témában én is csak a testbike említette hogy könnyebben lehet gyorsítani a 175mm-sel
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #248035 üzenetére
Minap volt itt is téma és megoszlanak a vélemények...szerintem ha alacsony vagy és választanod kell a kisebb felé húzz, ha magas meg a nagyobb felé, bár a választék nem valami széles. 160-180 között mozog, ahol a legkisebbet,160mm, és legnagyobbat, 180mm alig lehet kapni... leginkább 170, 172,5 és 175mm-el találkozol a piacon.
Azt is vitatnám, hogy a hosszabbal könnyebben gyorsítasz mert bár valóban nagyobb az erőkar ergo nagyobb nyomatékod tudsz leadni azonos erőbevitellel, nagyobb a kör, vagyis az út is amit lábaidnak tenni kell egy-egy forgásnál, vagyis nagyobb mozgást kell végezniük azonos csapásszámon...mind1, ez már matek.
Itt látszik, hogy bár a vélemények különbözőek, abban mindenki egyetért, hogy hosszabb lábhoz hosszabb hajtókar dukál...csak abban nem, hogy mennyivel is hosszabb.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #248035 üzenetére
Ez is emberfüggő kinek melyik méretű hajtókar való. Nekem 170-es volt sokáig, majd most 175-öst vettem a Funnra és semmi negatív tapasztalat nem lett belőle, elsőre semmi nagy változást nem fedeztem fel. Elvileg nagyobb erőt ki lehet fejteni a nagyobb erőkar miatt. Pörgetés mellett nem tudom mennyit számít. Lassú trekkinges hajtásnál tényleg könnyebb hajtani.
-
flash-
veterán
válasz Speedy007 #248035 üzenetére
azt is esetleg nézheted hogy amikor a 170essel tekersz akkor ott mi az átlag pedálfordulatod síkon.Kozepes intenzitasnal mi az a forsdulat ami kenyelmes.
ha inkább 80 alatti akkor a kisebb hajtókarral magasabb lesz valamivel a pedálfordulat ami kedvezőbb egy bizonyos fokig, én ezzel igy voltam, trekkingen alacsonyabb volt a pedalfordulat mert 175os volt a hajtokar, országútiin 170, ott pedig 85-88 ami legtöbb esetben jobb mert nem farasztod le az izmokat annyira, hanem a keringest is igenybe veszed, persze tulso vegletre se szabad esni ha pattogsz a nyeregbe ,mert olyan gyorsan porgetsz az se jo.
de általában a kisebb hajtokar a jobb,viszont ezt a magassag illetve labhossz is meghatarozza nekem 82cm,ha neked hosszabb tobb centivel akkor elképzelhető hogy eleve idealisabb a 175[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #248036 üzenetére
Nem értek ehhez sem, de szerintem az időfutambringázáson innen nem érdemes ezt túlgondolni. A cipőn a stoplin is tudsz tologatni 5-10 mm-ket. Ha nem valami ultra feszes outi szetted van, valamennyit a stopli is mozog a pedálban. A cipőn egy kattintással arrébb rakod a csatot, és mozog a lábfejed 2-3 mm-t előre-hátra. Akkor ne a hajtókaron számítson 2,5 mm.
Szerintem bőven elég annyi variálás, amit a gyártók is csinálnak. Kölköknek 165, aki hatodikas kora után nem nőtt, annak 170, aki igen, annak 175, aki meg létra nélkül kifesti a panel mennyezetét, annak 180.flash-: trekkingen alacsonyabb volt a pedalfordulat mert 175os volt a hajtokar, országútiin 170, ott pedig 85-88 ami legtöbb esetben jobb
Több energia kellett a trekking hajtásához, más az áttétel is, ezért volt magasabb a pf. Illetve szerintem minél jobban "fexik" az ember, annál egyszerűbb kivitelezni a magas pf-t.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jojjer94
csendes tag
válasz Napfénysüti #247784 üzenetére
Nekem a H64 típusú van. Már 4. éve használom saccra 700 "üzemóra" van benne, egyszer kellett pántot cserélni, amúgy soha nem volt vele gondom. Páromnak is 3. éves, igaz jóval kevesebbet használt, de ott sincs gond. Szerintem megbízható.
Melyik távon indulsz(tok) ?
-
válasz Ringman #247819 üzenetére
Köszi, megnézem őket. Voltam már náluk, akkor rendesek voltak, ott vettük a kiegészítőket a Kolikenre. Általában a Speedy-be szoktam vinni a bicajokat, mert a belvárosban ők szerelnek lejobban, igaz drágábbak is, mint a két konkurenciájuk.
A Cyco-m előző tulaja sose foglalkozott az agyváltóval, mert szerinte gondozás mentes.
Ez a spectro s7 se egy mai gyerek, 1999-es szerelési útmutatót találtam hozzá.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Ringman
nagyúr
válasz 6030D #248039 üzenetére
azért nem ennyire egyszerű a helyzet, de trekkingre kb mindegy, én mondjuk nem tennék rá 170 mm-nél hosszabb hajtókart átlagos magasság esetén.
I've Gone Back to 165mm Cranks (Fast at 41) - ő 179 cm magas
-
flash-
veterán
válasz 6030D #248039 üzenetére
hát az áttétel azért mindegy mert 1-2 vel könnyebb áttételen sem volt kényelmes a magasabb pf hiába tudtam kipörgetni, nem adta, koncentrálni kellett hogy meglegyen a 85, itt pedig ráülök és eleve pörgetek.
az hogy hogy más az üléspozició az már lehet, én azt vettem észre hogy a nyereg poziciótól függően is nagyon változik a pf ha közelebb van és picit lejjebb akkor nagyon tudok pörgetni, de nagy erőt nehezebb beltenniBalatonfondo: ti mentek rá, neveztetek? nagyon jónak hangzik, ahogy nézem sok hobbi bringás indul, hát én egéz ezidáig 1 órás z4-eket toltam(kékesre készülök) 60-70km-es távokon, iyen távra idén még nem készültem, úgyhogy kihagyom...
inkább feleséggemmel egy szentendre-pilisszentlélek-szentendre bringás tekerést tervezünk (neki még nem volt ennyi szint egyszerre remélem túléli )
apropó szentendrei hév: május elsején ne is számitsak hogy felférünk bringával a margit hidnál, vagy nem vészes? úgytudom fel lehet vinni a bicót, de mire számítsak fel is fogunk férni?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Nescafé
őstag
Megvannak a gp 5000 gumik
25-622 , conti belsővel.
90 psi elég ? iPhone 15 Pro
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #248039 üzenetére
Mindjárt jön valaki aki érzi az 1°,0.1bar, 50g, vagy 1mm-t is, úgyhogy neszójábé! Én annak ellenére, hogy nem gondolom magam hiperérzékenynek, a 170-175mm hajtókar váltást bár rövid időre, de megéreztem térdeimen, amint azt már írtam...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Nescafé #248044 üzenetére
összsúlyfüggő(ruha,bringa,kulacs,szóval minden ami a bringán rajtad meg te vagy) a dolog, nekem ez a kalkulátor jött be. De azért a kerékre ráirt maxot semmiképp se lépd át, sőt melegben fél bárral mindenképp alatta legyél szerintem mert meleg hatására úgyis nő a nyomás..
(a kalkulált magasabb értéket próbáld meg mégpedig úgy hogy az legyen az első kerék, a hátsó 3 psi-vel több ,
a kalkulált alcsonyabb érték ezen az oldalon terepre jobb inkább)(ugye az egy dolog hogy 25-622 de a tényleges szélességet a felni szélessége is megszabja..)
Hasaggymeg:én rohadtul megéreztem pedig egy hobbista vagoyk
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #248045 üzenetére
Én nem éreztem meg, mondjuk egyszerre változott elől a 38T 36-ra és a 170 mm 175-re.
-
Speedy007
őstag
Hát sikerült nagy nehezen ki jött az egész xar kupac
Olyan szinten össze volt rohadva hogy a monoblokk is hő légfúvózással és roncsolással jött ki csak ez volt benne Shimano BB-UN52 patron alsó konzol 68 mm kagyló angol menetes bc 1,37x24. Hihetetlen a Nelson szanaszét van rohadva és mégis könnyebben mozognak benne az alaktrészek pedig acélvázas mint a huszonéves alumínuim vázban
Új hozzászólás Aktív témák
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen